תיקון והתקנת מזגנים

אנו עושים תיקון והתקנת מזגנים בצפון לאנשים פרטיים ולמוסדות מסחריים.

אנו מתקנים את כל סוגי המזגנים אבל אנו מקצועים בסוגי מזגנים מהחברות הרשומות כאן   תיקון מזגן תדיראן      תיקון מזגן אמקור       תיקון מזגן טורנדו      תיקון מזגן אלקטרה        תיקון מזגן אלקו  

טכנאי מזגנים

אנו יושבים בביתנו ופתאום מגלים בעיה במזגן או מבחינים כי המזגן אינו פועל היטב, משמיע רעשים מוזרים ,נוזל או שאינו מקרר או מחמם. חשוב להזמין במהירות טכנאי מזגנים  
תהיה התקלה אשר תהיה טכנאי המזגנים שלנו יפתור אותה במקצועיות ,מהירות וכמובן במחיר הוגן.  

תקלות נפוצות:

המזגן לא מקרר

 המזגן  לא מחמם

נזילת מים

המזגן מקצר

מזגן מרעיש

השלט לא עובד

לא ניתן לכוון את הטמפרטורה

המזגן קופא

אדים יוצאים מהמזגן

נורית חיווי מהבהבת

מזגן לא נדלק אחרי הפסקת חשמל

רעש מהיחידה הפנימית או החיצונית של המזגן

אבחון התקלה במזגן

 תהליך האבחון הוא החשוב ביותר בתהליך בדיקת תקלת המזגן. אבחון נכון של התקלה יוביל לתיקון מקצועי ומהיר. לאחר האבחון יבוצע תיקון איכותי, מהימן  ומקצועי שיוביל לפעולה יעילה ותקינה של המזגן לאורך זמן..

בין התקלות הנפוצות ביותר :

חוסר בגז, שיכול להיגרם בעקבות דליפה ..

פילטר מלוכלך  – פילטר מלוכלך יתר על המידה מפריע לעבודה התקינה של המזגן, גורם לאוויר "חנוק" ולריחות לא נעימים בחדר. במקרים אלה נדרש ניקוי הפילטר או החלפתו.

  ניקוז סתום- יכול להוות את אחת הסיבות לכך שהמזגן אינו עובד בצורה תקינה, מרעיש ופולט אוויר בטמפרטורה שאינה תואמת את הציפיות.

קבל חשמלי לא תקין- מונע מהמדחס להיכנס לעבודה.

כל סוג של תקלה מוסדר באמצעות טכנאי המזגנים המקצועיים של ע.ק מזגנים במהירות ויעילות. בין אם  מדובר בתקלה פשוטה או מורכבת, כמו גם בהתקנה של מזגן חדש – אנו תמיד לשירותכם.

טכנאי מזגנים

יפעיל את המזגן כדי לבדוק את פעולת המדחס ולבדוק האם המזגן פועל או שמדובר בתקלה חשמלית. ברוב המקרים ניתן לאבחן בקלות יחסית האם יש בעיה במדחס או בוונטה, וזאת עוד לפני פירוק גוף המנוע .

כאשר טכנאי המזגנים מגלה כי המנוע פועל היטב ואין רעשים מוזרים מכיוון המאוורר והמדחס אך עדיין פעולת הקירור אינה מספקת, יבדוק הטכנאי האם יש דליפת גז או שמא יש נזילת מים.

יש מקרים בהם הפילטר מלוכלך וכל שיש לעשות הוא לנקות אותו היטב כדי להחזיר את המזגן לפעולה תקינה..

תיקון התקלה

מהלך התיקון יבוצע בצורה שקופה אל מול הלקוח ,כאשר טכנאי המזגנים מחויב לתקן את המזגן בצורה מיטבית ,להחזירו למצב עבודה תקין וכן לבצע עבודה נקיה ,ואסטטית. בכל מקרה של קידוח ,קילוף חוטים ,החלפת חלפים וכו' מחויב הטכנאי לניקיון הבית והחזרתו למצבו הקודם. הכל יבוצע בעזרת הכלים והמכשור הטוב והמתקדם ביותר בשוק וכל החלפים יהיו ברמה הגבוהה ביתר.

בעת התיקון יוסבר ללקוח באופן סבלני מה מהות התקלה , מהות התיקון אילו חלפים צריך להחליף וכן תינתן הצעת מחיר הוגנת טרם תחילת העבודה.

פנו לטכנאי מזגנים מקצועי בלבד

כשאתם פונים ל טכנאי מזגנים בקריות אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבחרתם בשירותיו של טכנאי מזגנים  מוביל בתחומו שיעניק לכם את הפתרון והשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכל זאת לשביעות רצונכם המלאה. כמובן שהשירות כולל אחריות מלאה על התיקון ועל החלפים והטכנאי זמין לרשותכם לכל בעיה אשר תצוץ לאחר התיקון. לצערנו , שוק טכנאי המזגנים רווי בכאלו שאינם מוסמכים ואינם מורשים לטפל  במזגנים. כמובן שטכנאים כאלו  יבצעו את העבודה ללא מתן שירות, תמיכה או אחריות בעתיד.