טכנאי מזגנים בקריות

טכנאי מזגנים בקריות

כידוע לכם מדינת ישראל הינה מדינה המתאפיינת בקיץ חם מאד ובימי שרב רבים וכיוצא בזה ברוב הבתים בארץ יש לפחות מזגן אחד וברבים מבתי הארץ ישנו מזגן בכל חדר. עקב הקיצים הארוכים והחמים המזגן בבית הינו אחד ממכשירי החשמל העובדים בתפוקה הרבה ביותר  מבין שאר מכשירי החשמל. כתוצאה מכך ,לא אחת אנו נתקלים בתקלות במזגנים.

מי שהמזגן שלו התקלקל בקיץ ,יודע כמה חשוב שהמזגן יתוקן בצורה טובה ומהירה. הרצון לכך שהמזגן יחזור לעבוד בצורה תקינה ולקרר את הבית בימי החום הקשים מנשוא הוא מובן –לשהות בבית ללא  מזגן יכולה להיות חוויה לא נעימה וירידה חדה באיכות החיים.

במזגן יכולות להיות תקלות שונות אשר נובעות מסיבות רבות ומגוונות :עייפות החומר ,התקנה לא טובה , תחזוקה לקויה ועוד.

אז אם המזגן שלך מקולקל ואתה צריך לתקן אותו אין שום סיבה שתסבול מחום ולחות. טכנאי מזגנים בקריות ישמח לעמוד לרשותך לפתרון מידי של התקלה. לאחר שתיקן אינספור מזגנים הוא יאתר את התקלה במהירות ויתקן אותה לשביעות רצונך באופן מקצועי ומיומן.

טכנאי מזגנים בקריות 050

השירות שניתן על ידי הטכנאי מתבצע בעזרת חלקי החילוף ,החומרים והכלים הטובים ביותר. מרגע הקריאה ינסה הטכנאי להבין בשיחת הטלפון מה הבעיה ,ישאל שאלות מנחות כמו :האם ניקית את מסנני המזגן ,האם המזגן מטפטף וכו'. לאחר שיחת הטלפון והניסיון להבין את הבעיה באופן כללי ,יגיע הטכנאי לביתך. הוא יבצע בדיקה ראשונית ע"מ להבין אם הבעיה פתירה באופן מידי או שיש צורך בפירוק היחידה החיצונית או הפנימית. טכנאי מזגנים בקריות הגון ומנוסה. רבות מתקלות המזגנים הינן תקלות הניתנות לפתרון מידי ללא צורך בהחלפת רכיבים. לאחר הבדיקה ואיתור התקלה , תקבל מהטכנאי הצעת מחיר הוגנת ומפורטת לתיקון המזגן.

בדיקת תקינות המזגן לאחר התיקון

כל תהליך תיקון המזגן יערך בשקיפות מלאה מול הלקוח אשר תכלול מידע מפורט בדבר החלפת חלקים ועלותם. בתום התיקון ינקה הטכנאי שאריות לכלוך ויפעיל את המזגן לבדיקת תקינות במצבי הפעלה שונים. לאחר שווידא שאכן המזגן עובד באופן תקין וכי אתה הלקוח מרוצה מהשירות הוא יגבה את התשלום.

בנוסף אנו עושים גם התקנת מזגן 1 כוח בקריות ובכל התקנת כל סוגי המזגנים במחירים הוגנים