מתקין מזגנים בעכו

מתקין מזגנים בעכו

ימי הקיץ הלוהטים מגיעים ואנו מדליקים באופן מידי את המזגן בביתנו וכל מה שאנו רוצים זה שהוא יעשה את עבודתו :יקרר את ביתנו במהירות ,ביעילות וללא תקלות. כידוע ישנן פירמות מזגנים רבות הנמכרות בארץ ורובן ככולן של יצרנים איכותיים אשר מספקים מזגנים טובים ויעילים. מה שהציבור פחות מודע לו הוא שהדבר החשוב ביותר לפעילותו התקינה ,ליעילותו ולאורך חייו של מזגן אחראית התקנתו התקינה ופה אני רוצה להסביר על החשיבות של איכות התקנת מזגנים בעכו.

ע"מ להבין מדוע חשובה התקנת מזגן איכותית אתן הסבר קצר ובסיסי כיצד בעצם עובד מזגן:

באופן כללי מחולק מזגן ביתי לשתי יחידות: יחידה חיצונית המותקנת מחוץ לבית וכוללת מדחס ,מעבה וונטה ויחידה פנימית המותקנת בתוך הבית הכוללת מאייד ומאוורר מאיץ. היחידה החיצונית והיחידה הפנימית מקושרות בניהן בשני צינורות נחושת ובכבל חשמל. עיקרון הפעולה של המזגן מנצל את העובדה שבעת התאיידות נוזל והפיכתו לגז נוצר קור. כאשר נוזל הופך לגז  הוא מתקרר ,הדוגמה הכי פשוטה להבין זאת :קחו כל מיכל ריסוס שבו נמצא נוזל דחוס בלחץ כמו מטהר אוויר ,דאודורנט  וכו' ורססו על האצבע. מיד תחושו בקור עז. כך למעשה עובד המזגן, המדחס דוחס גז ,הגז מתעבה והופך לנוזל ,הנוזל מתחמם   והופך לגז בשנית, הוא מתקרר ומגיע למאייד. הגז במאייד קר ומפוזר בחדר ע"י המאוורר המאיץ.

לאחר שהבנו באופן עקרוני כיצד עובד מזגן , אפשר כבר להבין מדוע מתקין מזגנים בעכו הוא כה חשוב לפעילות התקינה של המזגן.

לתיאום מתקין מזגנים בעכו צור קשר 050

חשוב מאד להזמין את מתקין מזגנים בעכו עוד בטרם נרכוש את המזגן. מתקין מקצועי יתאים לנו את תפוקת המזגן עפ"י צרכינו – זכרו כי מזגן הינו צרכן חשמל רציני ואין צורך במזגן גדול מדי לחדר קטן או מזגן קטן מדי לחלל גדול, בשני המקרים יבוזבז חשמל והמזגנים לא יבצעו עבודתם כהלכה. על המתקין לבדוק היכן אנו מעוניינים להתקין את המזגן ,למדוד את גודל החדר ואת גובה התקרה. לוודא היכן ממוקם הבית: האם הוא מוצל ,האם זו דירה בבניין או בית פרטי . לוודא ממה בנוי הבית והגג: מאיזה סוג בלוקים וממה בנוי הגג ,האם יש רעפים וכו'.רק לאחר בדיקה כזו יכול מתקין מזגנים בעכו להמליץ לנו איזה תפוקת מזגן עלינו לרכוש והיכן למקמו.        

תהליך ההתקנה

 מתקין מזגנים בעכו יבצע את ההתקנה עם החומרים האיכותיים ביותר העומדים בתקן הישראלי ויעבוד עם כלי עבודה מובחרים וייעודיים להתקנת מזגן. צנרת הגז תהיה עשויה מנחושת ע"מ למנוע דליפות גז ,כבל החשמל והמהדקים יהיו תקניים. הוא יבצע עבודתו בהגינות ,תוך שימוש באורך צנרת מינימלי וכן ישמור על הניקיון בעת הקידוח בקיר. הוא ישתמש בתושבת המתאימה למזגן ויבודד את תושבות החיבור עם הקיר/תקרה בגומי למניעת רעידות אשר גורמות לרעש ולנזק לצנרת. בנוסף הוא יוודא כי שקע החשמל תואם לעומס הצפוי מהמזגן ובמידה ולא יחליפו בשקע מתאים ותקני ,זהו אחד הדברים החשובים ביותר למניעת שריפות. מתקין מזגנים בעכו יקפיד לפלס את היחידה הפנימית ולקבוע את נקודת ניקוז המים במקום הנכון והמתאים ביותר ע"מ למנוע נזילות מים לתוך הבית.

בסיום ההתקנה מתקין מזגנים בעכו ינקה את שאריות הלכלוך וימלא את קדח הצנרת בחומר איטום איכותי. הוא יפעיל את המזגן במצב קירור וחימום ,יבדוק כי הכל עובד כשורה כולל ניקוז המים ,עוצמת העבודה ,רעשים חריגים ביחידה הפנימית והחיצונית וכו'.

התקשר עוד היום למתקין מזגנים בעכו וקבל הצעת מחיר הוגנת.